13 Aralık 2010 Pazartesi

İNSANLARIN HAYALLERİ VARDIR... GERÇEK OLUR !



Yıllar önce ünlü fotograf sanatçısı Helmut Newton Charlotte Rampling'in bu fotografını çektiğinde yer yerinden oynamıştı.. Bizim gençlik yıllarımıza rastlayn bu fotografı yabancı dergilerden bulup buluşturmuş ve duvarıma asmıştım. Ardından bu hayallerin kadınının başka fotografları vr mıdır diye dergileri karıştırır ve bulduklarımı da hemen alırdım.. O yıllrdan bir başka fotografta işte bu aşağıdakidir.


Yıllar geçip yaş kemale erdiğinde artık bakmaya başladığımız fotograflar da değişmeye başlamıştı elbette, bu sefer Rampling'in şu fotografını masamda tutar olmuştum


Oynadığı roller, fotograflarındaki hüzünlü bakışı ve güzel vücudu hep etkilemişti beni..

Bir keresinde Paris'te, Café de Flore'dan çıkarken kapıyı açmış ve karşında, kış günü Charlotte Rampling'i görünce heyecandan ne yapacağımı şaşırmıştım. Ardından baka kaldığım bu kadını canlı görünce "İşte Paris'i bu yüzden seviyorum! Her n her şey olabiliyor ve heyecanlandırıyor insanı" diye geçirmiştim içimden, ama Rampling ile birgün oturup konuşmak, onun fotograflarını çekmek, hatta birlikte fotograf çektirmek hayalden başka birşey değildi elbette, ne kadar Paris'te olursanız olun.. Olacağı, belki de bir kere daha bir caféde ya da bir sabah olduğu gibi, ekmek almaya çıktığımda Marcello Masturoani'yi gördüğüm gibi onu da görebilirdim...


13 Aralık 2010 Paris

Bu fotograf ünlü ressam picaso'nun GUERNICA (1937) tablosunu yapmış olduğu 7, Rue des Grands Augustin 75006 Paris adresnde çekildi.. Aşağıdaki fotografları da aynı adreste ben çektim..

İnsanların hayalllari geröek olmak için vardır. Eğer hayal kuramıyorsanız, sizler için üzgünüm...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder