19 Haziran 2010 Cumartesi

ARTİZAN - BİLGE MESCİ GENÇ TASARIMCILARI AĞIRLIYOR


GENÇ TASARIMCILAR
ARTİZAN'DA AĞIRLANIYOR


Size 43 yıl öncesinden söz ediyorum !

Ankara'da Cihhan Caddesi'nin Farabi sokağı'nın köşesindeki, yer altına doğru ARTİZAN SANAT GALERİSİ'nden söz ediyorum.. Kopkoyu simsiyah saçlrı ve uzun boyu ile siz karşılayan Bilge Mesci'den..
Her keresinde bir usta sanatçıyı seçip galeride sergisini açan Ertan Mesci'den söz ediyorum!

Yıllar birbirini kovalıyor ve bir gün Bilge Mesci'yi ARTİZAN MODA EVİ olarak Osmanbey Zafer Sokağındaki yerinde görüyorum...

Geçen gün gelen davetiyede ise artık usta be bilinen bir modacı olan Bilge Mesci'nin doğru ve saygın bir işe daha imza attığını görüyorum:

BARIŞ TATAR, NURTEN YÖRÜK, HİCRAN KİREMİTÇİ, MELTEM PAMUK VE GÖZDE TEKİN

Tasarımları ile Artizan'da ağırlanıyorlar. Genç tasarımcılara, kumaş deposunu ve atölyesini açan Bilge Mesci ise çocuk gibi seviniyor, alkışlıyor çocukları...

Ne hoştu bir görseydiniz.. tasarımlar bir hafta kadar kalacak yerinde.. Gidin görün ve kimler yetişiyor siz de anlayın...

Gönül Paksoy'un öğrencileri... Paksoy'da başarılı öğrencilerine birer kitabını armağan ediyor...



http://www.modaturkiye.com/tr/haberler/1044/gonul-paksoy-trajectories-sergisi-rezan-has-muzesinde.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder